hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|ورود شهرداری به پروژه فرودگاه بدون اخذ مالکیت بحث‌انگیز است

قم|ورود شهرداری به پروژه فرودگاه بدون اخذ مالکیت بحث‌انگیز است

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: فرودگاه خارج از حریم شهر است و نوع سرمایه‌گذاری به گونه‌ای است که اگر مالکیت برای شهرداری شود ورود بحث‌انگیز نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، روح‌الله امراللهی عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری به ریاست حسن بختیاری برگزار شد، به بحث واگذاری شهر فرودگاهی به شهرداری قم اشاره کرد و با تاکید بر اینکه هرچقدر سرمایه‌گذاری پایدار برای شهرداری داشته باشیم گام مثبتی است اظهار کرد: اما بحث فرودگاه خارج از حریم شهر است و نوع سرمایه‌گذاری به گونه‌ای است که اگر مالکیت برای شهرداری شود ورود بحث‌انگیز نخواهد بود.
وی با اشاره به نقاط ابهام‌انگیز بحث واگذاری شهر فرودگاهی به شهرداری خاطرنشان کرد: میزان حمایتی که از دولت می‌گیریم چقدر است و چقدر سهم به شهرداری می‌رسد که این موارد باید به درستی مشخص شود.
محسن محرری نیز در این جلسه با بیان اینکه اصل این کار کمک به مشکل و رفع معضل و قفل فرودگاه است تا شهرداری نقشی در بازشدن گره موجود داشته باشد تصریح کرد: 50 میلیارد دولت تامین شده تا بتوان آن را برای مطالبات فرودگاه هزینه کرد.
وی با اشاره به ابعاد مختلف پروژه فرودگاه و شهر فرودگاهی قم و مشکلاتی که با خلع سرمایه‌گذار به وجود آمده است گفت: دولت اصل پول را داده و ما به ازای آن باید تعهدات را تامین کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد